Showing posts with label Various photos. Show all posts
Showing posts with label Various photos. Show all posts

Saturday, February 21, 2015

Οι όροι για τη συμφωνία «γέφυρα»

Οι όροι για τη συμφωνία «γέφυρα»
"Τετράμηνη παράταση, κατάλογο μεταρρυθμίσεων, αναθεώρηση του προϋπολογισμού, «όχι» σε μονομερείς ενέργειες και υπό διαπραγμάτευση το πρωτογενές πλεόνασμα. Αυτά προβλέπει, μεταξύ άλλων, η συμφωνία του Eurogroup για την Ελλάδα.
Παράλληλα επιστρέφουν 10,9 δισ. ευρώ από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στον EFSF διότι το Eurogroup αποφάσισε να παραμείνουν για την αναχρηματοδότηση των τραπεζών και όχι για τη χρηματοδότηση του κράτους.
Το χρονοδιάγραμμα
Εως τη Δευτέρα η Αθήνα θα πρέπει να έχει παρουσιάσει τον κατάλογο με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, προκειμένου να λάβει το «πράσινο φως» από τις Βρυξέλλες.
Την Τρίτη θα αποφασίσουν οι ευρωπαΪκοί θεσμοί εάν οι μεταρρυθμίσεις είναι αρκετές και στη συνέχεια αναμένεται να εγκριθεί από τα ευρωπαϊκά κοινοβούλια η απόφαση για τη συμφωνία «γέφυρα».
Τον Απρίλιο θα καταρτιστεί η τελική λίστα για το πώς θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση και έπειτα από τέσσερις μήνες θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση, προκειμένου να εγκριθούν τα κεφάλαια για τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας. "
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
REAL.GR

Read more ...

Wednesday, January 28, 2015

Άρθρο του Αλέξανδρου Αθανασίου καθηγητή διεθνούς μάνατζμεντ-Οι επα.ί.οντες.


Κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ συντηρητικός, θα ξαναπώ αυτά που έλεγα σε σεμινάρια και έχω γράψει και σε παλιές σημειώσεις μου -για του λόγου το αληθές- σε ανύποπτο χρόνο πριν από την κρίση, που όμως αποδείχτηκαν προφητικά!Η ζημιά, έλεγα, στις επιχειρήσεις γίνεται, όταν οι επιχειρηματίες αρχίζουν να…
IPEN.GR

Read more ...

Thursday, January 22, 2015

ΕΚΤ: Η Ελλάδα σε αναστολή για το πρόγραμμα Ντράγκι

ΕΚΤ: Η Ελλάδα σε αναστολή για το πρόγραμμα Ντράγκι
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
REAL.GR

Read more ...

Αλέξανδρος Α Αθανασίου υποψήφιος Α Θεσσαλονίκης με το ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ

Read more ...

5 Λόγοι κατά τον Γ Α Παπανδρέου για τους οποίους χρειαζόταν το νέο Κίνημα

Read more ...

Sunday, January 18, 2015

ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΠΩΣ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η συνισταμένη του IFM
Η συνισταμένη του  IFM
ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΠΩΣ, ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Όταν στα τέλη του 1989, επιστρέφοντας από ένα μακροχρόνιο εκπαιδευτικό ταξείδι μου στις ΗΠΑ, έκανα κάποιες δημοσιεύσεις χρησιμοποιώντας τον όρο "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ" ( έτσι είχα μεταφράσει τον αντίστοιχο αγγλικό όρο "ENTREPRENEURSHIP") έγκριτοι δημοσιογράφοι της πόλης μας (προφανώς παρακινούμενοι από σχόλια "επιφανών" περί τα οικονομικά, συμπολιτών μας) μου έκαναν παρατήρηση, λέγοντάς μου, ότι ό όρος "ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ" δέν είναι δόκιμος όρος στα ελληνικά.
Την εποχή εκείνη, ούτε και η καινοτομία ταυτίζονταν με το business innovation.
Πέρασαν χρόνια. Και οι δύο όροι έγιναν δόκιμοι! Είδαμε το Συμβούλιο Επιχειρηματικότητας. Ακόμα, βέβαια, η επιχειρηματικότητα δεν αντιμετωπίζεται σαν πανεπιστημιακό γνωστικό αντικείμενο.
Σήμερα, στην οικονομία, όταν μιλάμε για καινοτομία, η κατ΄εξοχήν καινοτομία που μας ενδιαφέρει, είναι αυτή που προάγει την επιχειρηματικότητα, προς όφελος παλιών ή και νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και με στόχο την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την αύξηση του εθνικού πλούτου γενικώτερα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ IFM
Η θεωρία του καθηγητή μου στις ΗΠΑ Jack V. Matson ( Univeristy of Michigan, University of Houston και στη συνέχεια, Penn State University) για το I.F.F. (Intelligent Fast Failure) περιλαμβάνει τρεις βασικούς επιχειρηματικούς κανόντες:
1. STRAFE. Όταν επιχειρείς, αντί να βάλεις όλο το κεφάλαιό σου (σκέψη,δυνάμεις, χρήμα, χρόνο και τύχη) σε μία και μοναδική επιχειρηματική προσπάθεια, καλύτερα να το μοιράσεις σε περισσότερες. Δέκα, εκατό δεν έχει σημασία (η αναλογία είναι προϊόν ειδικών κανόνων και μελετών), πάντως όχι σε μία. Έτσι,έστω κι αν οι περισσότερες προσπάθειες αποτύχουν, σίγουρα μία θα οδηγήσει σε σταθερή και σίγουρη επιτυχία.
2. CHAOS. Να δημιουργείς πάντα χάος. Να είσαι ανταγωνιστικός του εαυτού σου. Creative chaos.
3. FAST HISTORY. Κάθε επιτυχία έχει ημερομηνία λήξης.
Μετά από τρία χρόνια μελέτης και πειραματισμού κοντά του και μακρυά του, σε δύο αμερικανικά πανεπιστήμια στα οποία μετακινήθηκε (και τέλος στο τρίτο), σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων και στις δύο ηπείρους, που δραστηριοποιούμουν εκείνη την εποχή, τόλμησα να του παρουσιάσω την δική μου συμβολή στη σκέψη του, αυτό που με μεγάλο αινθουσιασμό αποδέχθηκε και το ανέφερε μάλιστα και στις διαπιστεύσεις του, το IFM, το Interfailure Management. Και ο όρος (αμετάφραστος αυτή τη φορά) και η τεχνική του μου ανήκουν. Και όπως πάντα κάθε τι πνευματικό, που σου ανήκει, πρέπει να το μοιράζεσαι για να αυγατίζει, σας το καταθέτω σήμερα.
Το resume του IFM λέει ότι, η μόνη σταθερή επιτυχία είναι η καμπύλη εξέλιξης της επιτυχίας (δείτε σχετική εικόνα);Είναι η συνισταμένη (θυμόμαστε τι είναι αυτό από τα μαθηματικά, έτσι δεν είναι;) των επιχειρηματικών μας προσαθειών, με σημείο εκκίνησης των τριών κανόνων του IFF, πάντα και διαρκώς, το σημείο της καλύτερης απόδοσης της τρέχουσας επιχειρηματικής (ή και άλλης - δεν το αποκλείουμε) ενασχόλησής μας. Στο σημείο αυτό, να "φέρνουμε την καταστροφή", όταν τίποτε δεν την προοιωνίζει. Έτσι είμαστε πάντα δημιουργικοί και έχουμε σίγουρα ένα θετικό τελικό ισοζύγιο. Έτσι η συνισταμένη είναι πάντα ανηφορική.
Alexander Athanasiou, prof/IFF
--------------------------------------
Instructor / Institute of Training (INEP) - National
Center of Public Administration & Local Goverment
(EKDDA) - Greece
--------------------------------------
MBA / International Management
European University, Montreux, Switzerland
--------------------------------------
cid:ii_1491edac687e71be

Read more ...

Ήμουν κι εγώ εκεί!

Γεώργιος Παπανδρέου: Ένωση Κέντρου - 114 - Μαθητική απεργία για το 5% για την παιδεία!
Ανδρέας Παπανδρέου: ΠΑΚ - ΠΑΣΟΚ!
Γιώργος Α Παπανδρέου: ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ
Η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Και μπορώ να πώ:
Ήμουν κι εγώ εκεί! Δεν έλειψα από κανένα! Πάμε!
Read more ...

Sunday, January 11, 2015

πρότασή μου, για την εδώ και τώρα ΕΞΑΛΕΙΨΗ της ΑΝΕΡΓΙΑΣ από την επομένη των εκλογών και ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ για μόνιμη Ανάπτυξη στη χώρα μας.

Φίλες και φίλοι 
Ολοκλήρωσα την προσέγγισή μου και διαμόρφωσα την πρότασή μου, για την εδώ και τώρα ΕΞΑΛΕΙΨΗ της ΑΝΕΡΓΙΑΣ από την επομένη των εκλογών και ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ για μόνιμη Ανάπτυξη στη χώρα μας.
Προκαλώ οποιονδήποτε οικονομολόγο σε συζήτηση ή και αντιπαράθεση. Άλλωστε αυτή είναι η χρησιμότητα των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης!
Για να μην ψάχνετε αποσπασματικά τα τρία volumes της δεύτερης ενότητας (η πρώτη βρίσκεται αποθηκευμένη στις σημειώσεις μου εδώ στο fb ήδη από το 2011) συγκέντρωσα και τα 3 # εδώ αμέσως παρακάτω. Καλή ανάγνωση και τα λέμε.
Νεοκεινσιανισμός ή Αυτονόητο #2
"Ού πολύ δέον χάριν έχειν, ώ βουλή τω κατηγόρω, ότι μοι παρεσκεύασται τον αγώνα τουτονί. Πρότερον γαρ ουκ είχον πρόφασιν..." Λυσίας, Υπέρ αδυνάτου λόγος.
Έτσι κι εγώ, πριν κατέβω υποψήφιος στις εκλογές αυτές, δεν "νομιμοποιούμουν" να βγω να φωνάξω και να γράψω για τα κακώς κείμενα, τα λάθη και τις σκοπιμότητες, που οδήγησαν τη χώρα και το λαό μας στη σημερινή αβάσταχτη οικονομική κρίση.
Όλοι γνωρίζουμε και ζούμε το τραγικό, κάπου ενάμισυ εκατομμύριο συμπολίτες μας να είναι άνεργοι. Ακούμε πολλά συνθήματα και άλλα τόσα "σχόλια συμπάθειας". Το "φιλικό χτύπημα στην πλάτη"! Και μετά; Τους ρωτάς και σηκώνουν τους ώμους με νόημα.
Φθάνει πια! Αυτά είναι κοροϊδίες!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ αντιμετώπισης της ανεργίας εδώ και τώρα. Λύση που να μηδενίσει την ανεργία από τη μια στιγμή στην άλλη, τώρα και όχι σε 5, 10 ή 20 χρόνια όπως μας παρουσιάζουν με περίσσιο καμάρι οι "κασσάνδρες" του νεοφιλελευθερισμού (τι όρος και αυτός- μεστός νοημάτων!)
Και που συγχρόνως η ίδια και μόνη λύση- συνταγή θα προκαλέσει και πραγματική ανάπτυξη!
Θα μου πείτε πως ονειρεύομαι. Θα σας απαντήσω πως εσείς πρέπει να ξυπνήσετε από το λήθαργο στον οποίο μας έριξαν εντέχνως πλην σαφώς, οι επιτήδειοι κερδοσκόποι.
Πριν περιγράψω όμως τη λύση που προτείνω, πρέπει να κάνω μια εισαγωγή, ώστε μετά να γίνουν κατανοητά αυτά που θα προτείνω.
Η κρίση του 2008, που ξεκίνησε στις ΗΠΑ ως κρίση του Real Estate από τις φούσκες των ακινήτων και ξεπεράστηκε εύκολα εκεί με τη δοκιμασμένη μέθοδο του ελεγχόμενου κεντρικού νομισματικού πληθωρισμού, ήρθε και κατακάθησε πάνω από την Ευρωζώνη εξ αιτίας των δομικών της αδυναμιών για κεντρική αντιμετώπιση. Θέλω να πώ ότι αν αποφασίζονταν, για παράδειγμα, από τους ισχυρούς της Ευρώπης μια σχετική υποτίμηση του ευρώ, αυτή θα έπληττε ισότιμα και αναλογικά όλους τους πολίτες της ζώνης (λιγότερο αυτούς που θα είχαν λίγες αποταμιεύσεις και περισσότερο τους πιο πλούσιους). Πολύ δημοκρατικό όμως μέτρο για να υιοθετηθεί από μια Ένωση που δεν είναι Ένωση λαών, αλλά Ένωση κρατών ή καλύτερα Ένωση οικονομιών δηλαδή Ένωση που προασπίζει τα συμφέροντα των τραπεζών και των χρηματιστηρίων.
Στη δίνη αυτή πιάστηκε και η χώρα μας, ως ο "αδύνατος κρίκος" της Ευρωζώνης, εδώ και πέντε χρόνια και δε μπορεί να ανακάμψει.
Η κρίση όμως του 2008 δεν είναι η μεγαλύτερη που γνώρισε ο κόσμος τα τελευταία εκατό χρόνια. Πολύ μεγαλύτερη και σοβαρότερη 
κρίση ήταν εκείνη του Κράχ του 1929 της Wall Street, που όμως και εκείνη ξεπεράστηκε επιτυχώς στις ΗΠΑ (που έχοντας αυτήν την εμπειρία ήξερε πως να αντιδράσει και τώρα).
Πως ξεπεράστηκε; Με το οικονομικό πρόγραμμα του προέδρου Φ. Ντ. Ρούζβελτ, που έμεινε στην ιστορία γνωστό ως New Deal (Νέα Συμφωνία). 
Για όσους δεν το γνωρίζουν, πρόκειται για μία μείξη δημοσίων επενδύσεων και απασχόλησης ανέργων, που εδράζεται πάνω στην Γενική Θεωρία της Απασχόλησης 
του Τόκου και του Χρήματος που ολοκλήρωσε το 1936 ένας Άγγλος οικονομολόγος , ο Τζων Μέιναρντ Κέινς και κυρίως πάνω σε αυτό που ο Κέινς ονόμασε "Πολλαπλασιαστή".
Ήδη και πριν από το Κράχ του Οκτωβρίου του 1929 ο Κέινς έλεγε:
"Ο πληθωρισμός είναι άδικος και ο αποπληθωρισμός ασύμφορος. Από τους δύο χειρότερος είναι ο αποπληθωρισμός. Είναι χειρότερο, σε έναν κόσμο βυθισμένο στη φτώχεια, να προκαλέσεις ανεργία παρά να απογοητεύσεις τους κεφαλαιοκράτες".
Νεοκεινσιανισμός ή Αυτονόητο #3
Οι "ορθόδοξοι" οικονομολόγοι της δεκαετίας του 1920 έλεγαν ότι "υπάρχει ανεργία γιατί οι μισθοί είναι υπερβολικά υψηλοί με την υποστήριξη των συνδικάτων" και ότι έπρεπε να πέσουν οι μισθοί για να υπάρξει ανταγωνιστικότητα ! Ήθελαν "ελεύθερη αγορά χωρίς περιορισμούς"! Σύστησαν "αυξήσεις των φόρων και δραστικές περικοπές δαπανών και ειδικά στα επιδόματα ανεργίας" ! Σας θυμίζει κάτι αυτό; Μήπως την πρεμούρα των ημερών μας για περικοπές στους μισθούς, τις συντάξεις και τα επιδόματα; Ο Κέινς το χαρακτήριζε "Το πιο ανόητο πράγμα που είχε ποτέ ακούσει"! Και φυσικά ακολούθησε το μεγάλο Κράχ του Οκτωβρίου του 1929!
Για τον Κέινς ήταν πιο λογικό να βάλουμε τους ανέργους να κάνουν κάτι -οτιδήποτε- και να πληρώνονται γι ´ αυτό, αντί να τους πληρώνουμε ελάχιστα ή καθόλου και να κάθονται άνεργοι. Αυτό σε συνδυασμό με την επενέργεια του Πολλαπλασιαστή θα δημιουργούσε και πάλι Πλήρη Απασχόληση. Ο Πολλαπλασιαστής σε συνδυασμό με την οριακή ροπή προς κατανάλωση (ΟΡΚ) το ότι δηλαδή το μεγαλύτερο ποσό από αυτά που θα πληρωθεί ο πρώην άνεργος, που θα βρει δουλειά, θα ξοδευτεί στην αγορά, άρα θα γίνει έσοδο κάποιου δέυτερου, κάποιου τρίτου στη συνέχεια κοκ, επαναφέρει την ιδανική ισορροπία παραγωγής προϊόντων τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν. Η αλυσίδα της ΟΡΚ και του Πολλαπλασιαστή έχουν ως αποτέλεσμα ότι κάθε 100 ευρώ που δίνονται στον κόσμο για κατανάλωση (πχ με τη μορφή αύξησης μισθών, συντάξεων, επιδομάτων κλπ) έχει σαν αποτέλεσμα να κινηθούν 500 ευρώ στην αγορά (τελική επενέργεια πολλαπλασιαστή της τάξης του 5). Το ίδιο φυσικά, αλλά αντίστροφα, συμβαίνει και για κάθε 100 ευρώ μείωσης σε μισθούς και συντάξεις: Χάνονται 500 ευρώ από την κοινωνία. 
Αυτό το τελευταίο συνέβη τα τελευταία 5-6 χρόνια στην Ελλάδα και άλλες χώρες της Ευρωζώνης, όπως και στις ΗΠΑ και τον κόσμο τα χρόνια που προηγήθηκαν, αλλά και ακολούθησαν, του Κράχ του 1929. Έτσι φθάσαμε εδώ που φθάσαμε, και τα πράγματα θα συνεχίσουν να χειροτερεύουν αν δεν αντιστραφεί η κατάσταση προς την κατεύθυνση Θετικού Πολλαπλασιαστή. Πως θα γίνει αυτό;
Θα τα πούμε στη συνέχεια.
Νεοκεινσιανισμός ή Αυτονόητο #4
Άκουσα  δήλωση  σε τηλεοπτικό σταθμό, ότι μέχρι το 2030 δηλαδή τα επόμενα 15 χρόνια, η χώρα μας πρέπει να αποπληρώσει 291 δισεκατομμύρια σε τοκοχρεωλύσια προς τους δανειστές μας, που αντιστοιχούν στο 160% του σημερινού ΑΕΠ μας!
Φυσικά χωρίς πραγματική ανάπτυξη και με το συρρικνωμένο και συρρικνούμενο ΑΕΠ, θα συμφωνούσα μαζί του ότι είναι αδύνατον να βρεθούν αυτά τα λεφτά. Πρέπει λοιπόν να γίνει κάποια κίνηση, αντίστοιχη του New Deal του Φ Ντ Ρούζβελτ, που να προκαλέσει πραγματική και αληθινή ανάπτυξη στη χώρα μας. Και θα περιγράψω πως θα μπορούσε να γίνει:
1,2 εκατομμύρια άνεργοι προσλαμβάνονται αμέσως για 1 χρόνο από ένα φορέα που θα συσταθεί για το σκοπό αυτό και διατίθενται με πρόγραμμα για να εργαστούν σε Δήμους (καθαριότητα που πάσχει, πάρκα και σε άλλα έργα) σε υπηρεσίες του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου, που έχουν ελλείψεις και στον ιδιωτικό τομέα (επιχειρήσεις θα μπορούν να ζητήσουν υπό όρους προσωπικό από τον φορέα αυτόν χωρίς να χρειάζεται να τους πληρώνουν οι ίδιες). Το 1,2 εκατομμύριο αυτό των ανέργων, που θα πληρώνεται από ευθείας από τον Φορέα, θα στοιχίσει = 1,2 εκατομ Χ 8.000/χρόνο = 9,6 δις το κόστος του πρότζεκτ για ένα χρόνο. Χρωστάμε 291 δις ΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ 300! Ποιά η διαφορά. ΟΜΩΣ αυτά τα 10 δις που θα εξαλείψουν την ανεργία τον πρώτο χρόνο, σύμφωνα με τον Πολλαπλασιαστή 5 του Κέινς και την ΟΡΚ (που εξηγήσαμε στα προηγούμενα # ) θα προκαλέσουν κίνηση Χ 5= 50 δις ευρώ στην πραγματική ελληνική οικονομία, πάντα τον πρώτο χρόνο. Επειδή δε, αυτά τα 10 δις δεν θα μοιραστούν δίκην επιδομάτων ή ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος κλπ, αλλά σαν αντίτιμο (μισθοί) πραγματικής εργασίας, σε πραγματικές δουλειές, από πραγματικούς εργοδότες, τότε στην πρώτη αυτή "κίνηση" των 50 δις πρέπει να συναθροιστεί και το όφελος από τον Πολλαπλασιαστή του όγκου της πραγματικής εργασίας που θα διεξαχθεί και του έργου που θα παραχθεί. Εάν αυτό είναι για παράδειγμα της τάξης του 1 προς 5 σε σχέση με το ύψος των αμοιβών 10 δις Χ 5= 50 δις έργου με Πολλαπλασιαστή και αυτό το 5 του Κέινς = 250 δις που θα κινηθούν στην ελληνική οικονομία σε 1 χρόνο = > του σημερινού ΑΕΠ ή υπερδιπλασιασμός του σε 1 χρόνο. Τα δευτερογενή οφέλη της οικονομίας θα αποπληρώσουν τα αρχικά 10 δις και θα παράξουν το κεφάλαιο των μισθών των ανέργων για να διατηρήσουν τις εργασίες τους και το δεύτερο χρόνο κ ο κ.
ΑΥΤΟ ήταν και έτσι λειτούργησε το New Deal. Έτσι και μόνον έτσι θα λυθεί ΕΔΩ και ΤΩΡΑ το πρόβλημα και της ανεργίας αλλά και της πραγματικής ανάπτυξης!

Αλέξανδρος Α Αθανασίου
καθηγητής διοίκησης επιχειρήσεων
υποψήφιος βουλευτής Α΄Θεσσαλονίκης
ΚΙΝΗΜΑ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ
Read more ...

Sunday, January 4, 2015

Παπανδρέου: Μιλάνε για διάσπαση, εμείς μιλάμε για λύτρωση - ΒΙΝΤΕΟ


Με τη φράση «Θα γράψουμε ιστορία μαζί» ο Γιώργος Παπανδρέου άρχισε την ομιλία του, ανακοινώνοντας την ίδρυση του «Κινήματος Δημοκρατών...
ENIKOS.GR

Read more ...

Αλέξανδρος Α. Αθανασίου υποψήφιος στην Α Θεσσαλονίκης Πάμε να συναντηθούμε στην κάλπη στις 25 του Γενάρη Αλέξανδρος Α. Αθανασίου υποψήφιος στην Α Θεσσαλονίκης Πάμε να συναντηθούμε στην κάλπη στις 25 του Γενάρη

Αλέξανδρος Α. Αθανασίου
υποψήφιος στην Α Θεσσαλονίκης
Πάμε να συναντηθούμε στην κάλπη στις 25 του Γενάρη


Read more ...

Πάμε στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών, με το οποίο κατεβαίνω ως υποψήφιος στην Α Θεσσαλονίκης.

Φίλες και φίλοι, Πάμε στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών, με το οποίο κατεβαίνω ως υποψήφιος στην Α Θεσσαλονίκης.
Γιατί με το Κίνημα; Γιατί είναι το μόνο που συνδυάζει 
1) Εντιμότητα (ποιός άλλος εκλεγμένος πρωθυπουργός με 44% με νωπή εντολή, πλην του Γιώργου Παπανδρέου, παραιτήθηκε ποτέ, για να διευκολύνει τη χώρα;)
2) Γνώση των ευαίσθητων σημείων της θέσης που βρίσκεται σήμερα η χώρα μας, μετά από 5 αβάσταχτα χρόνια σκληρής λιτότητας και θυσιών μας (τόλμησε να πει το "Φθάνει ως εδώ" και έπεσαν να τον φάνε, κυριολεκτικά - αρκεί να διαβάσει κανείς τις σχετικές αράδες από το βιβλίο του υπουργού εξωτερικών των ΗΠΑ για το τι συνέβη στις Κάννες). Και μας "έβαλαν το μαχαίρι" βαθειά μέχρι το κόκκαλό μας.
3) Διαφάνεια. Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν αυτός που επέβαλε τη "Διαύγεια" στο Δημόσιο και όχι μόνον!
4) Γιατί "λεφτά υπάρχουν" όντως, αλλά τα νέμονται μόνο λίγοι. Λεφτά υπάρχουν αρκεί να ξέρουμε που να ψάξουμε, να τα εντοπίσουμε.
5) Γιατί πρέπει σήμερα να πούμε επιτέλους το "Φθάνει πιά", χωρίς όμως τις περιβόητες τρέλλες περί του "δεν πληρώνουμε" ή "κουρεύουμε" και άλλα "μονόπλευρα" κουφά!
6) Γιατί οι συντάξεις (που έχουν μεσοσταθμικά χάσει πάνω από 50%), γιατί οι μισθοί (που έχουν καταντήσει τριτοκοσμικοί) και που δεν επιδέχονται άλλη συμπίεση, πρέπει να συνεχίσουν να καταβάλλονται. Και η οποιαδήποτε περιπέτεια του στυλ "εθνικού νομίσματος" απλώς θα τους εξανέμιζαν τελείως!
7) Γιατί αυτή η χώρα δεν αντέχει 1,5 εκατομμύριο άνεργους. Είναι Ντροπή. Και λύσεις υπάρχουν. Είμαι γνώστης των οικονομικών ιδεών και πρακτικών του Τζων Μέιναρντ Κέινς και μπορώ να σας αναπτύξω κάποιες (υπάρχουν ήδη εδώ στις σημειώσεις μου στο Facebook).
8) Γιατί είμαστε δημοκράτες σοσιαλιστές που καταντήσαμε να συμπεριφερόμαστε ανάλγητα, χωρίς κοινωνική ευαισθησία και να συνεργαζόμαστε με τον άκρατο συντηρητισμό!
Λοιπόν,
Πάμε στις 25 του Γενάρη με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών!
Ας συναντηθούμε στην κάλπη και ας κάνουμε την αλλαγή!
Και θυμηθείτε: μην ξαναεγκλωβιστούμε στο γνωστά σλόγκαν των γνωστών κατ´ επάγγελμα πολιτικών. Σας το λέει κάποιος που εργάστηκε στον σκληρό ιδιωτικό τομέα, 7 με 7 και όχι 9 με 3:30 και όχι 20 η 25, αλλά 45 ολόκληρα χρόνια!
Αλέξανδρος Α. Αθανασίου
καθηγητής μάνατζμεντ και μάρκετινγκ
Υποψήφιος βουλευτής Α ´ Θεσσαλονίκης,
Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών.
Πάμε!
Read more ...

Tuesday, August 19, 2014

Μονς του Βελγίου αποφάσισε να δώσει το όνομα της Μελίνας Μερκούρη σε κεντρική λεωφόρο της πόλης

Λεωφόρος «Μελίνα Μερκούρη» στο Βέλγιo!

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Μονς του Βελγίου αποφάσισε να δώσει το όνομα της Μελίνας Μερκούρη σε κεντρική λεωφόρο της πόλης.

Η πόλη θα είναι «Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης» το 2015 και καθώς η Μελίνα ήταν αυτή, η οποία εμπνεύστηκε και εγκαινίασε τον θεσμό το 1983, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να την τιμήσει με αυτόν τον τρόπο.

Η Μελίνα Μερκούρη έγινε παγκοσμίως γνωστή, όχι μόνο ως ηθοποιός αλλά και για τον αγώνα που έδωσε για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα

Φωτογραφία: Λεωφόρος «Μελίνα Μερκούρη» στο Βέλγιo!

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Μονς του Βελγίου αποφάσισε να δώσει το όνομα της Μελίνας Μερκούρη σε κεντρική λεωφόρο της πόλης.

Η πόλη θα είναι «Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης» το 2015 και καθώς η Μελίνα ήταν αυτή, η οποία εμπνεύστηκε και εγκαινίασε τον θεσμό το 1983, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να την τιμήσει με αυτόν τον τρόπο.

Η Μελίνα Μερκούρη έγινε παγκοσμίως γνωστή, όχι μόνο ως ηθοποιός αλλά και για τον αγώνα που έδωσε για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα
Read more ...

Sunday, August 3, 2014

Περαία, Θερμαϊκός!
Απόγευμα 31/7/14
Σκέτη μαγεία!!!

Φωτογραφία: Περαία, Θερμαϊκός!
Απόγευμα 31/7/14
Σκέτη μαγεία!!!
Read more ...

Saturday, August 2, 2014

PEREA, THERMAIKOS, GREECE

Φωτογραφία: Περαία, Θερμαϊκός!
Απόγευμα 31/7/14
Σκέτη μαγεία!!!
Read more ...