Sunday, April 27, 2014

ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

25 Μαρτίου 2010 στις 12:49 μ.μ.
Η καινοτομία διέπεται από αρχές. Έχει "πρέπει" και "δεν πρέπει", έχει και "όρους". Τα "πρέπει" της (5) ταυτίζονται με τα "πρέπει" του marketing και ειδικά του διεθνούς ή καλύτερα του παγκόσμιου marketing. Η καινοτομία αρχίζει με την ανάλυση των ευκαιριών και την εξέταση σε βάθος των πηγών προέλευσης των καινοτομικών ευκαιριών (ανάλυση αγοράς). Το δεύτερο "πρέπει" προστάζει να βγει κανείς έξω και να δει, να ρωτήσει και να ακούσει (έρευνα αγοράς). Το τρίτο μας λέει ότι για να είναι αποτελεσματική μια καινοτομία πρέπει να είναι απλή και συγκεκριμένη (Kansei management). Τέταρτο: Οι καινοτομίες ξεκινούν μικρές. Δεν είναι μεγαλομανείς (small is beautifull) και τέλος (5ο "πρέπει") η καινοτομία πρέπει να στοχεύει ψηλά (leader). Τα "δεν πρέπει" της καινοτομίας ακουμπάνε τους κανόνες του IFF. 1. Η καινοτομία δεν πρέπει να στοχεύει σε λίγους, αλλά όσο γίνεται σε περισσότερους. 2. Η καινοτομία δεν πρέπει να περισπάται. 3. Η καινοτομία δεν πρέπει να είναι για το μέλλον, αλλά για το παρόν. Τέλος, υπάρχουν και οι τρεις "όροι" της καινοτομίας: 1. Η καινοτομία είναι δουλειά που απαιτεί γνώσεις και συχνά μεγάλη εφευρετικότητα. 2. Για να πετύχουν οι καινοτόμοι πρέπει να στηρίζονται στα προσόντα τους και να εξετάζουν ένα πλατύ φάσμα ευκαιριών. 3. Η καινοτομία αλληλοεπιδρά στην οικονομία και στην κοινωνία, είναι μια αλλαγή στη συμπεριφορά των ανθρώπων.

No comments :

Post a Comment